avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Bike Maraton Wisła MEGA

Sobota, 7 czerwca 2014 · dodano: 07.06.2014 | Komentarze 0

Nareszcie pierwszy maraton w tym sezonie.
Pojechałem dzień wcześnie do Wisły, żeby się wyspać i nie gnać w środku nocy przez pół Polski (410 km). To był dobry pomysł.
Maraton uważam, za drugi pod względem trudności jaki miałem okazję przejechać (pierwsze miejsce pozostaje dla Karpacza w wydaniu MTB Marathon z tamtego roku). Podjazdy wymagały dużo siły w kopytach, czego mi czasami brakowało :( Poza tym trasa miejscami mocno "nawodoniona", na zjazdach dużo luźnych kamieni.
Ogólnie jestem zadowolony, chociaż widzę co mam do poprawy. Przede wszystkim samozaparcie i siła woli, a potem wytrzymałość siłowa.
Temperatura rozpieściła nas aż za mono i w pewnym momencie termometr na liczniku pokazał 29 stopni.
Dojechałem na 245 pozycji na 556, którzy ukończyli MEGA, 41 nie dojechało do mety. Czas 3:19:46.
Nieoficjalny plan, biorąc pod uwagę zapowiadaną trudność trasy, to być powyżej połowy stawki i to się udało nawet całkiem dobrze.