avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Fort Sill, Oklahoma, USA

Sobota, 18 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 4

Wreszcie kupiłem rower TREK 6000 i musiałem go od razu wypróbować. Zrobiłem mała rundkę po Fort Sill, zrobiłem parę fotek, nie za dużo bo tutaj nie wolno za bardzo robić zdjęć - teren wojskowy - Top Secret ;)

To mój nowy nabytek przy dziale atomowym stworzonym prze Amerykanów, ale nigy nie użytym. Muzeum artylerii Fort Sill.

Dawna wartownia, pamięta czasy podboju zachodu i walki z Comanchame'ami.

Haubica 105mm używana obecnie w US Army.

Mój bike i działo 175mm uzywane m.in. w czasie wojny w Wietnamie, w tle jedna z wielu wież wodnych.

A to na oblanie nowego nabytku i akcesoriów do niego
Kategoria miasto, USA

Galen
| 21:46 poniedziałek, 27 lipca 2009 | linkuj Trochę późno ale... Gratuluję zakupu. Fantastyczny rower i super blog. Miło pooglądać fotki z za wielkiego oceanu. Będę częściej do Ciebie wpadał.
focuscav | 02:48 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj Ze stronek w internecie mogę polecić www.trails.com.
Ja zamierzam najpierw objeździć Wichita Mountains, które położone są 15 km od Fort Sill i ciągną się na zachód przez 30km, także jest gdzie jeździć. Wzgórza są w większości skaliste na szczytach i ich wysokość dochodzi do 750m. Dzisiaj ze względu na silny wiatr (45km/h) nie ruszyłem się, ale jutro ma być lepiej, więc pewnie przybędzie kolejny wpis w bikeblogu...
blase
| 23:33 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj Fajne miejsca, zareklamuj jakieś ciekawe wycieczki w tej oklahomie:)

@Wrocnam, to piwo jest jednym z najlepszych w usa:)
Lokalne piwa są kukurydziane, lekko mdławe.
WrocNam
| 07:34 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj Ideę działa atomowego (które było używane, ale na szczęście tylko do testów) przebijały chyba pomysły: min jądrowych (miały być ustawione na terenie byłego NRD), samolotu z napędem jądrowym (Rosjanie i Amerykanie takie zbudowali) i ... granatów jądrowych (ktoś musiałby mieć niezły rzut ;-D).
Fajne miejsce.
Pozdrawiam
PS. Meksykańskie piwo w USA? Imigracja się rozszerza we wszystkich kierunkach. Nie mają czegoś lokalnego? ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akzes