avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Atak na Mount Scott

Piątek, 24 kwietnia 2009 · dodano: 25.04.2009 | Komentarze 5

Udany wyjazd z zamiarem zdobycia Mount Scott, trzeciego pod względem wysokości szczytu w Oklahomie. 751m n.p.m., przewyższenie od podstawy góry 251m, długość podjazdu od podstawy góry 4,5km, do tego wiatr na połowie podjazdu był centralnie w facjatę.
Według danych meteo prędkość wiatru dochodziła w porywach do 56km/h , na dodatek wiatr nie ma tutaj na czym wyhamować. W drodze powrotnej bywały momenty, że wiatr "przesuwał" mnie o pół metra na odcinku kilku metrów.

Podczas wjazdu, widoczny w tle najbardziej szpiczasty szczyt to Mount Sheridan, mój następny cel.

Na szczycie, zrąbany jak koń po westernie, ale zadowolony.

Podczas zjazdu.

Coś dla trial'owców ;)

Przystanek nad Elmer Lake.