avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Spotkanie z amerykańskim stróżem prawa

Poniedziałek, 27 kwietnia 2009 · dodano: 27.04.2009 | Komentarze 3

Pomimo niekorzystnej prognozy pogody wybrałem się na zachód od Fort Sill w kierunku Mount Sherman, znajdującego się na terenie poligonu. Wyczaiłem, że w tamtym rejonie nic się wielkiego nie dzieje, więc po obejrzeniu terenu w Google Earth i Google Maps stwierdziłem, że zaatakuję parę górek w tamtym rejonie.
Niestety po dojechaniu na miejsce i przejechaniu 1,5km w terenie pewien pan w samochodzie z "kogutami" na dachu skutecznie odwiódł mnie od dalszej off-road'owej jazdy. Dowiedziałem się, na szczęście w bezbolesny dla mnie i mojej kieszeni sposób, że na terenie poligonu nie wolno oddalać się od dróg dalej niż 100 stóp, czyli ok 30m. Wychodzi na to, że zostają tylko pobocza jako off-road .... :(
Poza tym napisałem maila do zarządu Wichita Mountains Wild Refuge, czyli odpowiednika polskiego dyrektora parku krajobrazowego. Zapytałem się ich, czy są jakieś szlaki rowerowe w tym parku, itp, itd. A ci odpisali mi, że po parku nie wolno jeździć rowerami. Jest tylko jeden szlak rowerowy na Mount Scott, czyli 5-6km asfaltu pod górę. Poza tym mogę poruszać się wszystkimi innymi drogami utwardzonymi, pod warunkiem,że nie są zamknięte bramą. Na szlakach pieszych obowiązuje zakaz jazdy rowerem. Jednym słowem porąbani ludzie !!!

US Marines strzelający z 155mm haubic ciągnionych.

Jakieś sępopodobne ptaszyska czekały aż padnę ;)

W tle widoczne górki (Mt Sherman, Koehler Hill), które chciałem objeździć.

Signal Mountain.
Kategoria szosa/teren, USA

focuscav
| 23:48 wtorek, 28 kwietnia 2009 | linkuj wisniok: "Parki krajobrazowe tam to jak rezerwaty ścisłe u nas"
No prawie, bo tutaj np można biwakować w określonych miejscach, można polować - oczywiście po uzgodnieniach, ale np nie wolno spożywać alkoholu.
Znalazłem kilka ciekawych miejsc poza tymi zastrzeżonymi rejonami. Mam do nich ok 30-35km, także muszę zarezerwować sobie trochę więcej czasu. Może jutro wybiorę się w jedno z nich.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zipra