avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Na Mount McKinley

Środa, 6 maja 2009 · dodano: 06.05.2009 | Komentarze 3

Po zaliczeniu w Sportsman Center zajęć dotyczących wszelkich rodzajów aktywności sportowej (co u większości Amerykanów odnosi się do polowania i wędkowania) na terenie poligonu okazało się, że można śmigać poza utwardzonymi drogami. Jednak trzeba wcześniej powiadomić w/w centrum że chce się wybrać w któryś z sektorów poligonu. Wtedy oni sprawdzają czy w danym dniu nie ćwiczą tam żołnierze i jeśli wsio OK, to można śmigać.
W związku z tym postanowiłem wybrać się w zachodnią część poligonu. W rejon wzgórza McKinley. Okazało się, że większość ścieżek i dróg, które widać na Google Earth i na mapie (którą dostałem w w/w centrum), po prostu nie ma. Albo pozarastały albo były zalane po ostatnich pięciu dniach opadów. Na samo wzgórze nie dojechałem, bo nie było żadnej ścieżki i do tego u podstawy wzgórza rosły gęste krzaki.

Mount McKinley z prawej. 615m n.p.m.

Cross Mountain (z prawej) 666m n.p.m. oraz Mount Sherman (z lewej) 653m n.p.m.

Ujście Ketch Lake.

Ja ;), a w tle kawałek Mount Sherman.
Kategoria szosa/teren, USA

tomekoko | 11:38 czwartek, 7 maja 2009 | linkuj upsss.. nie przedstawiłem się :)tak więc teren do jazdy super,fotki też całkiem inny klimacik:)Pozdrowienia z Polski
Anonimowy tchórz | 11:34 czwartek, 7 maja 2009 | linkuj nie no super rower dobrany do terenu i wogóle.Pozdrawiam
azbest87
| 10:39 czwartek, 7 maja 2009 | linkuj Ale super miejsce do pośmigania na przełaj:D Fajnie zobaczyć zdjęcia z Ameryki:)
Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arosc