avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Kolejny wypad do Medicine Park...

Środa, 20 maja 2009 · dodano: 20.05.2009 | Komentarze 5

... tym razem z GPS'em, ale i z ograniczeniem czasowym. Także w sumie nie dotarłem tam gdzie chciałem, ale byłem już bliżej niż ostatnim razem.
Fotek nie robiłem w trasie, bo chciałem się uwinąć jak najszybciej. Za to zrobiłem jedną po powrocie - garażu "rowerowego".

Ze względu na to, że nie mogę trzymać bike'a w pokoju, dostałem "przydziałowy" garaż na niego.
Kategoria szosa/teren, USA

Galen
| 21:47 poniedziałek, 27 lipca 2009 | linkuj Fantastyczna sprawa taki garażyk! Płaci się coś za to, czy to jakoś w czynsz wliczone?
azbest87
| 13:35 czwartek, 21 maja 2009 | linkuj Ale bajer z tym garażem:D szkoda że u nas takich nie ma..;)
Pozdro!
sebekfireman
| 05:57 czwartek, 21 maja 2009 | linkuj Hehe - niezłe :) Takiego patentu to ja jeszcze nie widziałem.
focuscav
| 00:44 czwartek, 21 maja 2009 | linkuj No jest to całkiem fajny patent, tym bardziej, że na szerokości jednych drzwiczek wchodzą dwa rowery, bo z drugiej strony też jest "wjazd", a taki box przedzielony jest płytą wiórową.
I o dziwo Amerykanie z tego co zaobserwowałem to nie są rowerowym narodem.
Dynio
| 23:51 środa, 20 maja 2009 | linkuj Oj żeby tak u nas.Jest to jednak pomysł na "biznes" Pozdrowerek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jegod