avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Constain Hill - żółw i grzechotnik

Sobota, 23 maja 2009 · dodano: 24.05.2009 | Komentarze 1

Wreszcie udało mi się dostać do sektora I-1 (poligon podzielony jest na sektory i trzeba zadeklarować gdzie się chce jechać i pod warunkiem, że nie ma tam ćwiczących żołnierzy, dostaje się przepustkę). Jest tam kilka krótkich szlaków dla MTB i ATV.
Po drodze spotkałem żółwia i węża (miał ok 70-80cm długości, był to Great Plains Rattlsnake - czyli grzechotnik Wielkich Równin - niejadowity)
Jak dojechałem na miejsce to jak na złość zaczął padać deszcz, więc przycupnąłem pod drzewem i poczekałem ze 20minut, a potem pośmigałem trochę po kamieniach i błocie.

Żółw, którego uratowałem przed rozjechaniem.

Grzechotnik.

Widok na Elmer Lake.

Widok na Mount Sheridan.

No i zapowiada się czyszczenie roweru.