avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Holy City - bizony, longhorn'y i pieski preriowe

Czwartek, 28 maja 2009 · dodano: 28.05.2009 | Komentarze 0

Wybrałem się dzisiaj do Wichita Mountains Wildlife Refuge - tłumacząc na polski - coś pomiędzy parkiem krajobrazowym a rezerwatem. Co ciekawe nie można tu jeździć na rowerze poza drogami asfaltowymi, ale można np polować, łowić ryby. Dziwne....
Dotarłem do założonego celu, czyli Holy City, zbudowana w 1935 roku mała kamienna osada, która w rzeczywistości jest sceną corocznych obchodów Świąt Wielkanocnych i miejscem wystawiania sztuki pt. Pasja.
Miejsce to odzwierciedla wszystkie najważniejsze budynki i miejsca z dnia osądzenia, ukrzyżowania i zmartwychwstania Jezusa.
Poza tym na terenie Wildlife Refuge jest kupę dziko żyjących zwierząt - bizony, longhorn'y i inne.

Widok na Mount Scott i para szosowców, z którymi kilkakrotnie się mijałem na trasie.

Mój bike a w tle bizony oraz Mount Roosevelt i Sheridan.

Piesek preriowy.

Wyluzowany longhorn.

Kolejne longhorn'y.

Bizon otoczony przez pieski preriowe (widać małe łebki wystające z trawy).