avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Do Meers

Wtorek, 30 czerwca 2009 · dodano: 30.06.2009 | Komentarze 0

Dłuższy wyjazd do Meers - wioski, bo ciężko to nazwać miasteczkiem, w którym jest restauracja zaaranżowana w bardzo oryginalny sposób. Zaadaptowano budynek z 1901. Właściciele chwalą się, że mają największe i najsmaczniejsze hamburgery w całej Oklahomie, zwane tutaj Meersburgerami. Mają 7 cali średnicy, czyli ok 18cm. Byłem tam wcześniej i rzeczywiście są bardzo dobre. Mięso pochodzi z longhorna, a nie ze zwykłej krowy, jest o wiele bardziej delikatne i niskotłuszczowe. Chociaż po niektórych klientach tej knajpy nie widać tej niskiej zawartości tłuszczu - ludzie tutaj zwłaszcza w mniejszych miasteczkach i na wsiach są przeraźliwie otyli.
Poza tym w tej knajpie podają wszystko na aluminiowych talerzach a napoje w słoikach 0,5l, ale wszystko jest czyste ;) i karaluchy nie biegają po lokalu. Przypominają mi się polskie bary mleczne z przed kilkunastu lat.
Generalnie ciekawe miejsce.
Jak ktoś jest ciekawy to zapraszam na stronę tej knajpy:
www.meersstore.com
W drodze powrotnej napotkałem bizona na środku drogi, który nic sobie nie robił z przejeżdżających samochodów.

\
Restauracja w Meers.

Mount Sheridan (po środku) i Mount Roosvelt (szpiczasty szczyt po lewej)

Wyluzowany bizon.

Ten sam wyluzowany bizon po tym jak go minąłem.