avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

pod Mount Scott

Sobota, 1 sierpnia 2009 · dodano: 02.08.2009 | Komentarze 4

Jednak się zdecydowałem na wyjazd pod Mt. Scott, bo okazało się, że rejon w który miałem jechać na polowanie został zalany po nocnej ulewie. Byłem jednak ograniczony czasowo, bo umówiłem się na strzelnicę łuczniczą, żeby potrenować strzelanie z łuku. Także w terenie za długo nie poszalałem.
Tak wygląda szlak pod Mt. Scott
Kategoria szosa/teren, USA

focuscav
| 02:45 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Z reguły siedzi się na małej ambonie uczepionej do drzewa. A fakt, strzelić celnie z łuku na 20-30 metrów, to trochę trzeba poćwiczyć, tym bardziej, że trzeba też opanować emocje, bo adrenalina idzie na maxa do góry.
blase
| 18:50 piątek, 21 sierpnia 2009 | linkuj Brzmi ciekawie, nawet z 20 metrów to chyba nie takie proste dobrze ustrzelić. Nie mówiąc już o tym, że albo trzeba się zakraść, albo siedzieć całą noc w namiocie:)
focuscav
| 17:48 piątek, 21 sierpnia 2009 | linkuj Załapałem bakcyla myślistwa! A tutaj dużo ludzi poluje z łukiem, w tym mój znajomy Polak, bo tak jest ciekawiej i bardziej wyzywająco. Dzik czy jeleń musi być w odległości 20-30 metrów, a nie jak w przypadku sztucera 100,200,300m, gdzie zwierze nie wie nawet o twojej obecności.
blase
| 10:08 piątek, 21 sierpnia 2009 | linkuj O co chodzi z tym polowaniem i strzelaniem z łuku ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni