avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Colorado Springs

Środa, 19 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 4

Miała to być wyprawa na Cheyenne Mountain, ale moje plany wzięły w łeb po konfrontacji z rzeczywistością. Trasa, którą sobie wyznaczyłem przez miasto, była niemożliwa do przejechania,bo po drodze były zamknięte osiedla z rezydencjami, czego na Google Earth nie mogłem zobaczyć. Skończyło się na tym, że pokręciłem się u podnóża gór i wróciłem. Jeden dzień w takim pięknym miejscu to stanowczo za mało. Jutro jadę do Utah w rejon Golden Arches. Tam ma już opracowany plan i szlak przeznaczony dla rowerów, także mam nadzieję, że nie będzie powtórki z dzisiaj. Tak poza tym to czuć po organizmie wysokość ponad 2000m npm.

Mała panoramka Rocky Mountains, najdalszy szczyt to Pikes Peak 4302m npm

Cheyenne Mountain. W podstawie tej góry jest baza AirForce NORAD, która ma za zadanie zbierania wszelkich informacji z satelit i innych źródeł nt zagrożeń pociskami balistycznymi.

To taki mały "zameczek" na Cheyenne Mountain, zwany Will Roger's Shrine.