avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Do Lasu Odrzańskiego

Sobota, 27 lutego 2010 · dodano: 27.02.2010 | Komentarze 2

Pierwotny plan zakładał wypad w lasy na północ od Trasy Północnej, jednak śnieg szybko go zmienił, przeczłapałem się na Chynów i pojechałem szosą do krępy i dalej do Lasu Odrzańskiego. Tam błota od groma, ale klimat poprawiało świecące słońce.

Zaraz przy Trasie Północnej, śnieg miejscami już stopniał, ale poza tym cholernie utrudniał jazdę.

Właśnie tak to wyglądało.

Roztopy w drodze do Lasu Odrzańskiego.

Trzcinki na starorzeczach Odry.

Fajne drzewo i droga do Odry, "trochę" błotnista.

Odra

Tego koleżkę było słychać na pół lasu.

Chyba muszę sobie kupić ochraniacze