avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Po nieudanym włamie

Sobota, 10 kwietnia 2010 · dodano: 10.04.2010 | Komentarze 4

Parę dni po nieudanym włamaniu do mojej piwnicy wyskoczyłem na przelot po lasach na północ od miasta.
Jakieś patałach próbowały włamać się do mojej i dwóch innych piwnic w środę prawdopodobnie w ciągu dnia. Do tych dwóch weszli, ale nic nie wynieśli a do mojej się nie wdarli, bo byłem przezorny i dwa lata temu założyłem kratę.
Teraz będą mieli jeszcze trudniej bo "fabryczne" zamknięcie drzwi zmieniłem na delikatnie mocniejsze, poza tym szykuję jeszcze inne niespodziewajki ;)