avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Z sąsiadem przez Odrę

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 17.04.2010 | Komentarze 2

Do Pomorska, przez Odrę i dalej na szlak turystyczny śladami wielkich dębów.

Z Tomkiem - sąsiadem © kawior27

Na szlaku © kawior27

dąb © kawior27

godzinne czekanie na prom © kawior27

Odra przy przeprawie w Pomorsku © kawior27
Kategoria szosa/teren

focuscav
| 13:03 niedziela, 18 kwietnia 2010 | linkuj Akurat jak dojechaliśmy na przeprawę to prom odbił od brzegu i potem tak jakoś im zeszło, że płynęli godzinę.
Szlak łatwo znaleźć, docierasz do Pomorska i dalej jedziesz na Sulechów, dojeżdżasz do Laskowa. Tam przy leśniczówce po lewej stronie zaczyna się szlak. Faktycznie jest to ścieżka edukacyjna o nazwie "Nad Jabłonną". Cała trasa oznaczona jest znakiem zielonego liścia na białym tle strzałki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala