avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Przez Wzgórza Paistowskie do Ochli

Niedziela, 4 lipca 2010 · dodano: 04.07.2010 | Komentarze 0

Szybka jazda w upale. Miałem wybrać się z rodzinką na niedzielną przejażdżkę, ale młodsza córka jest coś "niewyraźna" po wczorajszej wizycie w aquaparku, więc się ruszyłem sam. Na Wzgórzach oczywiście obraz nędzy i rozpaczy jeśli chodzi o utrzymanie terenu przez służby miejskie, a z drugiej strony poszanowanie przyrody przez ludzi. Przy każdej ławeczce, nawet jak jest już kosz na śmieci, syf, kiła i mogiła.
W drodze powrotnej musiałem pozdrowić jedną panią w renault clio ciepłym słowem na "k", po tym jak wymusiła na mnie pierwszeństwo, gdzie ja na liczniku miałem 35km/h.