avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Wyścig MTB Łagów-Sieniawa 2010

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Kolejny - dla mnie drugi wyścig w życiu. Tyma razem zakończony sukcesem - dojechałem !!! ;)
Miejsce 78 na 151 startujących. 20 w grupie. Szybka trasa 24km, część asfaltu, większość szerokie drogi leśne wyłożone w dużej mierze brukiem. Jechaliśmy ekipą, ale każdy darł swoim tempem. Impreza byłaby na "5", gdyby organizatorzy rozmieścili jakieś drogowskazy kierujące do biura zawodów. Trochę kluczyliśmy zanim dotarliśmy w to miejsce.
Poza tym pogoda sprzyjała zawodnikom. Pochmurno lekki wiatr momentami nawet coś kapało z nieba.