avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

po chorobie

Sobota, 9 października 2010 · dodano: 09.10.2010 | Komentarze 0

od poprzedniego czwartku toczyło mnie bliżej nieokreślone choróbsko - trochę gorączki, bóli mięśni i stawów, coś zalegającego na dudach itp,itd. Najlepsze jest to, że w poniedziałek od rana chciałem się zarejestrować do swojego lekarza, to udało mi się dopiero na ten piątek, czyli cały tydzień leczyłem się domowymi sposobami.
Dzisiaj korzystając z ładnej pogody wybrałem się rodzinnie pokręcić trochę po mieście. Tempo bardzo spacerowe, ale nie było źle, chociaż moja starsza córka nie ma zapału do pedałowania.