avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

inauguracja roku 2011

Niedziela, 2 stycznia 2011 · dodano: 02.01.2011 | Komentarze 6

Kolejny wypad do Lasów Nadodrzańskich. Drogi tam są przetarte przez samochody także można śmiało jeździć. Chociaż dzisiaj raz wykonałem ślizg na boku. Na oblodzonej drodze tylne koło zaczęło umykać i musiałem się ratować ręką i nogą. W każdym bądź razie tyłka nie obiłem ;)

droga do Lasów Nadodrzańskich © kawior27

wezbrana rzeczka © kawior27

moje stare znajome, zawsze w tym samym rejonie ;) © kawior27

w Lasach Nadodrzańskich © kawior27

na tym lodowisku zaliczyłem glebę © kawior27

focuscav
| 12:01 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj ano trzeba jeździć kiedy się tylko da i wykorzystywać każdą okazję
gojda
| 19:54 sobota, 8 stycznia 2011 | linkuj nie odstrasza!
| 19:54 sobota, 8 stycznia 2011 | linkuj Fajne fotki... zima, jak widzę, nie odstarsza:-)
focuscav
| 20:54 niedziela, 2 stycznia 2011 | linkuj Glebę na biodro już zaliczyłem i nie wspominam jej za miło, tydzień utykania i krwiak po wbitych kluczach, które miałem w kieszeni na plecach.

A na sarninę zapraszam ;)
DaDasik
| 14:43 niedziela, 2 stycznia 2011 | linkuj Piękne sarenki :)
Zapoznałbyś mnie z tymi koleżankami :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ygasn