avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

kapeć, kapeć, kapeć

Środa, 9 lutego 2011 · dodano: 09.02.2011 | Komentarze 7

Miał być długi wyjazd, a wyszła wielka d..pa, bo już na samym początku już w piwnicy zaskoczenie - kapeć w przednim kole. Szybka wymiana i dalej w trasę. W czasie jazdy po 12km złapałem kolejnego kapcia, wymiana kolejnej dętki i za dwa kilometry znowu flaczysko. Chyba dętka którą miałem na zmianę też była dziurawa :((((
Droga powrotna minęła na dopompowywaniu tylnej dętki co jakieś 2-3 km.
Tak w ogóle miałem farta na maxa, bo pierwszy raz od dłuższego czasu zabrałem ze sobą narzędzia i zapas. Przeczucie mnie nie myliło, wszystko się przydało.

druga z trzech gum złapanych podczas jednego wyjazdu © kawior27

exocet
| 08:42 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj kurde, gdzie macie śnieg ?? :) .. nic tylko sie przenieść do Zielonej Góry.., w 3city niestety śnieżno.... A do RoRo polecam zrobic zestaw no tubes, pzdr
focuscav
| 11:31 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Ale ostatni kapeć, był na innej dętce i wcześniejsze kapcie w mojej „karierze” były w innych gumach. A w sumie na akacjowe kolce nie ma rady bo są długie na 1-2cm.
kona
| 20:11 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Rocket Ron + Maxxis Ultra Light i wszystko jasne:P
miciu22
| 19:38 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Limit wyczerpany. Czasem tak jest, że jak kapeć, to niekoniecznie jeden.
DaDasik
| 18:24 środa, 9 lutego 2011 | linkuj uuuuu.... Dobrze, w moich okolicach niema ich wiele. Miałem kiedyś przygodę z akacją.... wpadłem na nią :/
Ja muszę teraz jeszcze przypolerować obręcz, bo widzę, że oponkę mi drze.
focuscav
| 17:07 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Nauczony doświadczeniem przy każdym przebiciu sprawdzam wnętrze opony, bo najczęściej dziury w dętkach robią ciernie od akacji, których rośnie cała masa w moim rejonie.
Właśnie siedzę i kleję te trzy gumy, dwie już połatane została jedna.
DaDasik
| 14:48 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Kurcze faktycznie pech :/, ja to pewnie miałbym załamkę. Zawsze mam jedną zapasówkę, ale chyba mnie to zmobilizuje do zakupu większej ilości ;)
A może miałeś coś wbite w oponę, albo po prostu dostał się jakiś ostry śmieć.
Ja trzymam zapasowe dętki w talku, zabezpiecza to również dętkę w oponie, dużo lepszy ma ślizg i się tak szybko nie przetrze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zawsz