avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

docieranie nowych elementów

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 0

Pojechałem na Wzgórza Piastowskie, żeby dotrzeć kasetę z łańcuchem, ale coś nie do końca ze sobą grają, chyba będę musiał zmienić łańcuch na Shimano. Zobaczę jeszcze co powiedzą jutro w serwisie ... ;)
Poza tym pierwsza jazda w nowych rękawiczkach Northwave Skeleton. Jeśli chodzi o różnice w porównaniu do moich poprzednich Kelly'sów, to NW nie mają żadnych poduszek zwiększających komfort ale za to mają nalaną gumę, która zwiększa przyczepność do gripów. Poza tym NW są pełne.
Także jak ktoś potrzebuje dobrej kontroli nad rowerem a wygoda jest gdzieś na końcu to jest to dobry wybór.