avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

była żenada, ale zwracam honor TKKF Zielona Góra - GP woj lubuskiego - Drzonków

Niedziela, 8 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 0

Pierwszy start w tym sezonie. Bardzo udany, jestem lepiej przygotowany niż w tamtym roku. Niestety całym mój optymizm popsuła ekipa obsługująca rejestr czasu przejazdów i dziwnym trafem nie znalazłem się na listach końcowych, poza tym listy walały się jak ulotki zrzucone z samolotu i panował ogólny bur....el. Panie w biurze zawodów miały wywalone na to, a panowie od pomiaru czasu zawinęli się tak szybko, że ich nie złapałem.
Napisałem już oficjalną skargę to TKKFu lubuskiego, który jest głównym organizatorem GP.
Zobaczymy co odpowiedzą.
Odpowiedź nastąpiła w formie opublikowanych list końcowych na stronie TKKfu, na których bez problemu się odnalazłem !!!!
w M3 - 15/27
open - 35/70
czas 02:03:39
Vśr 23.29km/h
dystans 48km
Generalnie darłem ostro i konkurenci z tamtego roku szybko zostali z tyłu.
W sumie startowało 105 lub 106 osób z czego ukończyło wyścig 84 zawodników.