avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

h km/h:
Rower:TREK 6000

dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuga przerwa

Niedziela, 11 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 0

od miesiąca bez jazdy trochę boli, ale niestety musiałem spauzować przez kontuzję ścięgna mięśnia czworogłowego uda. Nie wiem jak w sumie to się stało, ale byłem z córką na basenie i po powrocie zaczął narastać ból zaraz nad kolanem. Przez następne 3 dni nie mogłem za bardzo chodzić, 2 tygodnie terapulsu. W tej chwili nie jest źle, ale czuję że coś jeszcze nie tak. Miałem RTG ale nic na nim nie widać, w środę idę do ortopedy i muszę go zmolestować na USG. Zobaczymy czy się uda......
A tymczasem przeprowadziłem mały upgrade bike'a.
Nowe: sztyca, mostek, kiera, rogi i gripy. 400g mniej!