avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Kotlina Kłodzka cz.2 i ostatnia - Masyw Śnieżnika

Czwartek, 19 lipca 2012 · dodano: 19.07.2012 | Komentarze 2

Udany atak na Przełęcz Śnieżnicką (1218m n.p.m.) czerwonym szlakiem rowerowym. 1 snake bite poza tym całkiem fajne 13km podjazdu.
Niestety dzieci zaprotestowały i skróciły mi pobyt w górach. Stwierdziły, że nie będą chodziły po górach i dzisiaj przeprowadziliśmy ewakuację z Międzygórza. Tą mieścinę polecam dla tych co nie lubią klimatów typu Szklarska czy Karpacz. Międzygórze to wymarła postkomunistyczna mieścina z dobrą bazą wypadową w Masyw Śnieżnika.
przystanek na snake'a © kawior27

Kategoria miasto/teren

focuscav
| 14:05 piątek, 20 lipca 2012 | linkuj bendus
Żebyśmy się dobrze zrozumieli, nie neguję tego miejsca.
Jak dla mnie jest super w porównaniu do kurortów, o których była już mowa. Mało ludzi, cisza, spokój, ale widok nabąbanych tubylców o 8.00 dzień w dzień, świadczy o tym, że coś padło w tym miasteczku i jak w wielu takich miejscach ludzie nie umieją się ogarnąć.
Stan jaki zastałem, to dużo nieruchomości na sprzedaż, chyba ze 2-3 opuszczone domy wczasowe, poza tym sklepy świecące pustymi półkami (w tym GS). 3 knajpy z niewielkim menu.
Jest też parę nowych willi, które widać, że jakoś prosperują. Także jest to miejsce stojące w rozkroku, stare jeszcze nie zniknęło, nowe jeszcze się nie rozwinęło.
Miałem okazję pojechać dwoma singlami na czerwonym szlaku w stronę Śnieżnika. Po tych deszczach niezły hardcore. Na pewno tam wrócę ......

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akzes