avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

Bike Maraton Świeradów Zdrój MEGA

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 2

Zastanawiałem się nad GIGA bo było 66km a MEGA 44km, jednak wziąłem poprawę +5km bo tak do tej pory było, a tu niespodzianka był ok 43km. Na mecie żałowałem zarzucenia GIGA. Wstępne wyniki mówią o 153 miejscu OPEN i 58 w M3. Aktualizqcja wg oficjalnych wyników później.
Trasa trochę zmodyfikowana w porównaniu z zeszłym rokiem. Wydaje mi się, że była łatwiejsza. Trzeba brać poprawkę, że Świeradów 2011 był moim pierwszym górskim maratonem.....

focuscav
| 14:43 niedziela, 7 października 2012 | linkuj No napewno w porównaniu do Mazovii czy Kaczmarka to są to górskie maratony, a że łatwe technicznie to inna sprawa, zwłaszcza ten w Świeradowie. Z drugiej strony to są tylko maratony a nie zawody XC, więc chodzi tu o dystans a w drugiej kolejności o technikę.
Dużo było już na ten temat polemiki. Ja uważam, że jest tyle możliwości do startów, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja obstawiłem Bike Maraton i jest ok, chociaż nie będę piał z zachwytu. Można by wytknąć organizatorowi dużo rzeczy, ale .....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ycies