avatar Przekręciłem 49251.63 kilometrów w tym 4057.95 w terenie. Vśr=24.17 km/h.

button stats bikestats.pl Follow me on Strava ARCHIWUM button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl free counters

Wykres roczny blog rowerowy focuscav.bikestats.pl

Rower:TREK 6000

bliskie spotkanie z renault laguną

Środa, 24 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 0

Do i z pracy.
W drodze powrotnej gościu najechał na mnie laguną. Skręcałem w lewo na spokojnej uliczce w jeszcze spokojniejszą uliczkę, a że przed samym skrzyżowaniem stał zaparkowany samochód, więc wystawiłem łapę sygnalizując manewr omijania, po czym jechałem przy osi jezdni już z rękoma na kierze, żeby za ok. 5 metrów skręcić w lewo a tu gościu zaczął mnie z tyłu wyprzedać. No i się trochę zdziwiłem jak mnie dupnął w tylny trójkąt. Na szczęście zdążył wyhamować i nawet nie spadłem z roweru. Bike ma tylko centymetrowe draśnięcie na lakierze a gościu został zjeb...y na maxa. Bo on myślał, że ja tylko wyprzedzam zaparkowany samochód ..... a jazdę przy osi jezdni uskuteczniałem dla zabawy i irytacji jadących za mną. I do tego dupek chciał wyprzedzać na skrzyżowaniu.
a dzisiaj przyszła mi przesyłka od Nutrenda